vineri, 9 ianuarie 2009

A shitty love story




















Uhm .. stii,de fiecare data cred ca e la fel.Vezi un tip,iti place,esti incantata.Te uiti insistent la el.Observi ca te place.Va cunoasteti.Toate bune si frumoase.Aveti o relatie deosebita.Incepi sa tii la el.Dupa un timp incep certurile.Trec saptamani , luni.Ajungi sa il iubesti.Si pentru ca e baiat trebuie sa dea cu batu-n balta cand ti-e lumea mai draga.Va certati.Se duce la ziua unei tipe in timp ce tu stai si citesti o carte plictisitoare acasa,in pat, asteptand sa treaca timpul sa adormi.In ziua urmatoare speri sa te sune sa va impacati.No shit ! Chiar ai crezut ca o sa faca asta ?! Don't even think about it ! Suferi,plangi s.a.m.d. Chiar crezi ca ii pasa ? Hmm.. se pare ca da.Intr-un final fericit va impacati.Iti spune ca te iubeste.Va intelegeti bine pana cand vine vacanta de Craciun.Esti la 700 de km de el dar totusi ai incredere.In Ajunul Craciunului va certati.De Revelion ii trimiti mesaj "La multi ani!Te iubesc".Nu iti raspunde.Se pare ca ti-a stricat seara , nu ? Nu este nici o problema.Faci tu seara mai interesanta.Se termina vacanta.Ajungi acasa si aflii ca a fost la un Revelion organizat de aceeasi tipa din cauza careia v-ati certat.C'mmon! Stii ce inseamna asta nu ? Normal ca s-au impacat iar tu stai iar la coada.Eh .. ce zici acum ? Te gandesti ..oare merita ? Nu ! O sa fie groaznic sa il eviti dar nu ai incotro.Te-ai saturat sa te foloseasca numai cand are chef.

Love is bullshit baby !

5 comentarii:

  1. Girl power! nu-ti face griji galushca, vin eu acolo si am grija sa nu iti lipseasca dragostea>:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. asta pentru ca baietii cred ca au acest drept x((((
    si daca se intampla invers,iti aminteste de fiecare data si draga doamne,ca au fost raniti

    curve masculine.pai cum sa nu devina fata mai indiferenta,cum sa se mai ataseze de altul ( si asta chiar sa fie un om special ) daca vine o javra si strica tot ?

    RăspundețiȘtergere
  3. ba e prea mult feminism aici . ia gata !

    RăspundețiȘtergere
  4. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere